Ένα Twitter πιο φιλικό προς την κάνναβη
Σε μια σημαντική εξέλιξη για τη βιομηχανία κάνναβης, το Twitter ανακοίνωσε ότι θα επιτρέπει πλέον διαφημίσεις για την φαρμακευτική κάνναβη, πράγμα που το καθιστά ως την πρώτη μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που κάνει κάτι τέτοιο, η οποία με αυτόν τον τρόπο μοιάζει να κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την διευκόλυνση ενός κλάδου που για καιρό αντιμετώπιζε ανυπέρβλητους περιορισμούς στη διαφήμιση.
Το Twitter θα επιτρέπει διαφημίσεις προϊόντων κάνναβης
Πάνε λίγα χρόνια που νομιμοποιήθηκε η φαρμακευτική χρήση της κάνναβης και του παράγωγού της CBD, όμως η διαφήμιση σχετικών προϊόντων παραμένει μια δύσκολη υπόθεση σχεδόν σε όλες τις χώρες καθώς Google και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης απαγορεύουν εντελώς σχετικές διαφημίσεις.
Ωστόσο, το τοπίο δείχνει πως μπορεί να αλλάξει, καθώς χώρες και πολιτείες συνεχίζουν να νομιμοποιούν την κάνναβη για ιατρική αλλά ενίοτε και για ψυχαγωγική χρήση. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η φαρμακευτική κάνναβη είναι πλέον νόμιμη σε περισσότερες από 30 πολιτείες, ενώ η κάνναβη για ψυχαγωγική χρήση είναι νόμιμη σε 15 πολιτείες καθώς και στην Περιφέρεια της Κολούμπια.
Καθώς ο κλάδος αναπτύσσεται και η κοινωνική αποδοχή μεγαλώνει, αυξάνεται παράλληλα και η πίεση στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης να επιτρέψουν τις διαφημίσεις της φαρμακευτικής κάνναβης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο ξεκινά το Twitter, του Elon Musk, ανακοινώνοντας ότι θα επιτρέψει τις διαφημίσεις σχετικών προϊόντων, υπό ορισμένους περιορισμούς. Κίνηση που μάλλον δεν ξαφνιάζει, αν θυμηθούμε τον Elon Musk να καπνίζει μαριχουάνα ως καλεσμένος στην εκπομπή του Joe Rogan.
Σύμφωνα λοιπόν με τη νέα πολιτική του Twitter, οι διαφημίσεις για την φαρμακευτική κάνναβη θα επιτρέπονται, αλλά μόνο σε χώρες όπου αυτή είναι νόμιμη. Οι διαφημίσεις θα υπόκεινται επίσης σε ορισμένους περιορισμούς, όπως ηλικιακούς αλλά και απαγορεύσεις για την προώθηση της ψυχαγωγικής χρήσης. Σε σχετική ανακοίνωση το Twitter αναφέρει:
Καθώς η βιομηχανία κάνναβης επεκτείνεται, το ίδιο συμβαίνει και με τη συζήτηση στο Twitter. Στις ΗΠΑ –μια από τις αγορές με τη μεγαλύτερη επιρροή για την κάνναβη– η συζήτηση είναι μεγαλύτερη κι από θέματα όπως τα κατοικίδια, το μαγείρεμα και το γκολφ, καθώς και κατηγορίες τροφίμων και ποτών, όπως το φαστ-φουντ, ο καφές και το ποτό.
Ο χώρος της κάνναβης στο Twitter είναι διασκεδαστικός και συναρπαστικός με τους χρήστες να αναρτούν tweet για τις εμπειρίες τους από τη χρήση κάνναβης –είτε για ιατρική χρήση, είτε για ευεξία είτε για αναψυχή– κι επιπλέον προτείνουν μάρκες, προϊόντα και καταστήματα πώλησης. Η συζήτηση αντικατοπτρίζει το πού κατευθύνεται η βιομηχανία κάνναβης επί του παρόντος: σε νομοθετική/πολιτική μεταρρύθμιση, σε επιχειρηματική ανάπτυξη και σε αντίκτυπο στην κοινότητα.
Σήμερα, σε κάποιες πολιτείες των ΗΠΑ, έχουμε λάβει μέτρα για να χαλαρώσουμε την πολιτική μας για τις διαφημίσεις κάνναβης για να δημιουργήσουμε περισσότερες ευκαιρίες για ένα υπεύθυνο μάρκετινγκ κάνναβης –το μεγαλύτερο βήμα εμπρός από οποιαδήποτε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
Στο εξής, το Twitter επιτρέπει στους διαφημιστές να προωθούν μάρκες καθώς και ενημερωτικό περιεχόμενο για υπηρεσίες και προϊόντα CBD, THC και άλλα σχετιζόμενα με κάνναβη.
Ανυπομονούμε να βοηθήσουμε περισσότερους πελάτες να ξεκλειδώσουν τη δύναμη των διαφημίσεων Twitter, να συνδεθούν στη συζήτηση για την κάνναβη και να προωθήσουν την επιχείρησή τους.
πηγή
Η κίνηση αυτή χαιρετίστηκε, βέβαια, από τη βιομηχανία της κάνναβης και τις επιμέρους εταιρίες οι οποίες εδώ και καιρό αγωνίζονται να βρουν τρόπους να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, να αποκτήσουν αναγνωρισιμότητα και να προσεγγίσουν νέους πελάτες.
Με την παγκόσμια αγορά νόμιμης κάνναβης να προβλέπεται να φτάσει τα 73,6 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2027, σύμφωνα με την Grand View Research, το θέμα φέρει ιδιαίτερο βάρος.
Το γεγονός, λοιπόν, ότι το Twitter προχώρησε σε αυτό το βήμα είναι σημαντικό, όχι μόνο για τη βιομηχανία κάνναβης αλλά και για το ευρύτερο ζήτημα της διαδικτυακής διαφήμισης, καθώς εκπέμπει το σήμα πως μια πλατφόρμα κοινωνικής μπορεί να προσαρμόσει τις πολιτικές της ώστε να συντονιστεί σε νέες συνθήκες, σε αλλαγές της αντίληψης της κοινωνίας, καθώς και σε νέα νομικά πλαίσια.
Φυσικά, υπάρχουν πολλές ακόμη προκλήσεις και για παράδειγμα, ακόμη και με τη νέα πολιτική του Twitter, είναι πιθανό να υπάρξουν συζητήσεις σχετικά με το τι συνιστά “φαρμακευτική κάνναβη” και ποιοι τύποι διαφημίσεων θα πρέπει να είναι αποδεκτοί.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, ο κλάδος της φαρμακευτικής κάνναβης μπορεί να γιορτάσει ένα σημαντικό ορόσημο.